startabbruch
Mitglied
Bislang hatte jeder Motor noch sein eigenes Kürzel (etwas scrollen)
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Ich denke dazu kommen noch die D-AIPS, D-AIPW, D-AIQA und die D-AIQN.
[...]im Gegenzug wird die D-AIHM nach FRA umstationiert.
")
A319 Nr. 42 D-AKNI (Dez 14)
A319 Nr. 43 D-AKNJ (Dez 14)
Die haben den Tankanschluß nur rechts und wir müssen jedes mal um den blöden Tanker "herumtanzen"
Fehlkonstruktion oder seitens Airbus gewollt ? ;D
Sind dann alle D-AK* weg oder fliegt nach wie vor bei LH was rum ?
Wenn ich die sehe rauf ich mir jedes mal die Haare
Die haben den Tankanschluß nur rechts und wir müssen jedes mal um den blöden Tanker "herumtanzen"
Hab irgendwo gelesen, dass Eurowings einen Teil aus der LH A320 Bestellung übernehmen soll. Sind das Flieger aus den oben beschriebenen Auslieferungen?
Mr. Oliver Sleath from Barclays London. You may ask your question please.
Oliver Sleath - Barclays Capital[...]And my third question is just around the CapEx guidance. I just wanted to check that CapEx is unchanged versus what you said, I think, a few conference calls ago. I just ask, because I know that Eurowings is planning to take a lot more A320s next year, and I wondered where they would all be sourced from, whether you'd be buying anymore from Airbus brand new? Thank you.
Simone Menne - Chief Officer Finance and Aviation Services[...]
For the CapEx, yes, we -- at the moment we are planning the 2015 and the impact of the new projects so for the A320, at the moment, the thesis is that we get 13 from Munich and Frankfurt, and the 10 we may buy. But that is dependent of our budget planning and discussion with the supervisory board. So the details we are just putting together, and have a look into our CapEx plan. So that will be decided in our supervisory board meeting in September.
... allerdings ist die LH-Aufschrift immer noch um ein Fenster zu kurz geraten.